FS Team Tallinnal on hea meel teatada, et uuele hooajale astutakse vastu ambitsioonikamalt kui kunagi varem! Meeskond võttis vastu seninägematu väljakutse ning sel hooajal plaanitakse valmis saada kaks autot: paralleelselt juba tuttavale elektrivormelile arendatakse valmis Eesti esimene isejuhtiv tudengivormel.
Sel hooajal alustas lisaks elektrivormeli 60-liikmelisele meeskonnale ka isejuhtiva vormeli meeskond, mis koosneb 15 liikmest. Eesmärki asutakse täitma üheskoos. Tudengivormeli sari jälgib paljuski autotööstust ja on ka autotööstuse poolt suunitletud. Kuna tegu on maailma tipptasemel tootearendusvõistlusega, käib sari uute trendidega kaasas, et pakkuda inseneridele tipptehnoloogia kaliibri väljakutseid. Kui sari ise on eksisteerinud üle 30 aasta, siis isejuhtiva vormeli sari lisati sisepõlemis- ja elektrivormeli kategooriate sekka vaid kaks aastat tagasi.
Meeskonna eesmärk on kevadeks valmis saada Eesti esimene isejuhtiv vormel ning 2019. aasta suvel lõpetada vähemalt 2 võistlust. Isejuhtiva vormeli platvormina kasutatakse eelneva hooaja tudengivormelit FEST18. Meeskonna noorinseneride jaoks on tegu mahuka väljakutsega: puudub varasem kogemustepagas ning teadmised omandatakse töö käigus. Samuti peab vormelauto liikuma rajal kiirelt ning olema valmis juba üheksa kuu pärast, mil algab võistlushooaeg. Isejuhtiva vormeli võistlusalad sisepõleja- ja elektrivormeli omadest ei erine – endiselt tuleb läbida nii staatilised (kuluaruanne, äriplaan, disaini kaitsmine) kui ka dünaamilised (kiirendus, autokross, kaheksasõit, kestvussõit) alad. Võistlusrajad on meeskonnale tundmatud, seega siirdub auto võõrale rajale, ülesandeks see kaardistada ning seejärel võtta vastu samu otsuseid, mida muidu teeks piloot.
Töö isejuhtiva vormeli valmimiseks on juba alanud ning mõlemad meeskonnad on projektide kallal ööpäevaringselt. Tulemust saab näha juba üheksa kuu pärast. Seni jääb vaid FS Team Tallinnale kaasa elada ning soovida edu – tegevust kevadeni jätkub küllaga!