Meeskonna ajaloo üks edukamaid hooaegasid
Kohe-kohe on vormeli FEST18 hooaeg ametlikult läbi saamas. Uue meeskonna värbamine käib ning FEST19 on juba täiskiirusel arenduses. Kui FEST18 teekond ametlikel võistlusradadel on läbi saanud, siis messid, seminarid ja koolide külastused ootavad alles ees. Kavatseme väga laialdaselt vormeliga väljas olla ning tutvustada seda, millega oleme hakkama saanud. Juba kahe nädala jooksul on meid võimalik näha nii TTÜ100 ürituste raames, kui ka koos TTK-ga Tallsinki – Monte Carlo elektriautode maratoni stardis.
Üks lüliti, mis peab rakenduma, kui piduripedaal põhja läheb, ei rakendunud. Varasema pedaalide seadistamisega oli nupp mõne millimeetri paigast nihkunud. Viga, mis ei andnud meil rajal mingit eelist, oli piisav disklahvi saamiseks. Reeglid on reeglid. Meeletult valus ja rumal viga, mis jääb ilmselt kummitama veel väga pikaks ajaks.
Kätte jõudis võistlusreisi viimane nädal ja viimane võistlus. Olime teel olnud juba viis nädalat ning jõudnud võistluspaika Saksamaale Hockenheimi F1 ringrajale. Üritasime Austrias juhtunut peast pühkida, kuid samal ajal õppida sellest nii palju kui võimalik. Lõpuni see siiski ilmselt ei õnnestunud. Oli näha, et nii meeskond kui ka vormel väsivad. Pikk võistlusreis hakkas meid murdma. Üha rohkem paistis välja Kesk-Euroopa konkurentide eelis, kes said oma baasides etappide vahepeal puhkamas käia samal ajal kui meie olime ratastel juba viiendat nädalat järjest. Saksamaal suutsime kuni viimase alani enda jaoks keskmisel tasemel võistelda, kuid siis tegime vea ning katkestasime kestvussõidu.